پشتی طبی هوشمند باراد

پشتی طبی هوشمند باراد

پشتی طبی هوشمند باراد

پشتی طبی هوشمند باراد

خرید جعبه ابزار همه کاره BS TOOLS

خرید جعبه ابزار همه کاره BS TOOLS

انواع جعبه ابزار همه کاره BS TOOLS , تا حالا حتما امکانش شده که تو جاده باشی و ماشینت خراب بشه و آچار و یا جعبع ابزار مناسب همراهت نباشه، حتی در خانه بعضی مواقع مشکلاتی پیش میاد که نیاز به ابزار داری ولی متاسفانه یه جعبه ابزار جمع و جور نداری که بتونه تمامی آچارها و پیچ گوشتی ها در سایز های مختلف را به همراه داشته باشد. به همین خاطر ما فروشگاه آریانا محصولی به نام جعبه ابزار همه کاره BS TOOLS ارائه نموده است که همه نیازهای شما را جواب می دهد.

خرید خرید جعبه ابزار همه کاره BS TOOLS

قیمت جعبه ابزار برای ماشین , خرید جعبه ابزار خانگی , خرید جعبه ابزار کامل , ابزار همه کاره بوش , جعبه ابزار فارسی , خرید اینترنتی جعبه ابزار , ست ابزار خودرو , جعبه ابزار همه کاره اتومبیل

خرید جعبه ابزار همه کاره

جعبه ابزار همه کاره ، سبک و بسیار کاربردی می باشد و شامل انواع پیچ گوشتی ، پیچ گوشتی ساعتی ، آچاربکس از سایز ۴ تا ۱۲ میلیمتر می باشد . در ضمن دارای یک چراغ قوه برای کارکردن در شب و در جاهایی که نیاز به نور بیشتری دارند می باشد که این چراغ شب  تنها با ۴ عدد باتری قلمی کار می کند .

جعبه ابزار همه کاره BS TOOLS

خرید جعبه ابزار فلزی , خرید جعبه ابزار کامل , نمایندگی جعبه ابزار مانو , خرید جعبه ابزار خانگی , جعبه ابزار فلزی شاهرخ , خرید کیف ابزار , خرید جعبه ابزار همه کاره , ست ابزار خودرو

خرید جعبه ابزار همه کاره

جعبه ابزار همه کاره چیست؟

BS Tools یک جعبه ابزار همه کاره و همه فن حریف است ، این جعبه ابزار علاوه بر این که بسیار سبک تر از جعبه ابزار های عالی است ، دارای ابزار بسیار کارآمد و متنوعی نیز می باشد. از جمله مهمترین ویژگی های این محصول ، مجهز بودن جعبه ابزار به چراغ قوه است ، درواقع شما با داشتن جعبه ابزار همه کاره ، هم یک جعبه ابزار بسیار عالی و کار آمد در اختیار دارید و هم یک چراغ قوه بسیار قوی و پر نور که کارایی این جعبه ابزار را بیش از پیش می نماید.

خرید جعبه ابزار همه کاره

خرید جعبه ابزار همه کاره BS TOOLS

برای خرید جعبه ابزار همه کاره از فروشگاه خرید اینترتی آریانا بر روی خرید محصول کلیک کرده و سپس فرم سفارش محصول را پر کنید و خرید خود را نهایی کنید.

خرید

خرید جعبه ابزار همه کاره BS TOOLS

قیمت : ۳۹۰۰۰ تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.