پشتی طبی هوشمند باراد

پشتی طبی هوشمند باراد

پشتی طبی هوشمند باراد

پشتی طبی هوشمند باراد

خرید پشتی طبی صندلی باراد

خرید پشتی طبی صندلی باراد

خیلی از ماها شغلمون راننده هست یا حداقل یه ساعت از روز رو پشت فرمان خودرو سپری می کنیم. بسیاری از افراد هم که چه تو محیط اداره یا چه تو محیط خانه با کامپیوتر کار می کنند و مجبور پشت میز بشینند. گاهی اوقات برای همه پیش میاد که دچار کمر درد یا سر درد یا گردن درد می شویم. باید نگران باشیم . بله نگران سلامتی خود باشیم چون این سر درد و گردن درد کمر درد در مرور زمان مشکل جدی برای ستون فقرات پیش خواهد آورد. پس بهتر است از همین ابتدا با اصول درست نشستن آشنا بشیم و از لوازم تندرستی و سلامتی به نحو احسن استفاده کنیم. برای همین ما برای شما خرید پشتی طبی صندلی باراد را پیشنهاد می کنیم.  پشتی طبی صندلی باراد یک پشتی ایده آل برای حفاظت از سلامتی ستون فقرات می باشد.

مهمترین دلیل برای خرید پشتی طبی صندلی باراد

  • پشتی طبی  باراد ( مدل اکسیژن)  با پرکردن گودی کمر و حمایت از ستون فقرات کمری از ایجاد خستگی و درد درهنگام نشستن جلوگیری می کند .
  • پشتی طبی باراد ( مدل اکسیژن)  با تصحیح طرز قرار گیری ستون فقرات در نشستن های طولانی مدت از بروز بیماری هایی ازجمله آرتروز، دیسک کمر، درد عصب سیاتیک ، فتق دیسک و ... جلوگیری می کند.
  • در نشستن های طولانی مدت اکثریت سردردها ازتغییرقوس  ستون فقرات در ناحیه گردن حاصل می گردند . پشتی طبی باراد با تصحیح طرز قرارگیری ستون فقرات  ازگردن درد و سردرد جلوگیری می کند .
  • پشتی طبی باراد ( مدل اکسیژن)  با جلوگیری از فشار وارد بر ششها در هنگام نشستن سبب بهبود تنفس  و در نتیجه افزایش انرژی و فعالیت فکری می گردد .
  • پشتی طبی باراد ( مدل اکسیژن)  با جلوگیری از خم شدن روی میز کاراز فشرده شدن حفره شکمی و محدود کردن هضم غذا جلوگیری می نماید
  • بعد از سرماخوردگی کمردرد اولین دلیل غیبت از کار می باشد . پیشگیری از خستگی زودرس و کمردرد به بهینه سازی ساعات کار می انجامد .
  • طرز نشستن شما می تواند ذهنیت روحی افراد را نسبت به شما تغییر دهد. با پشتی طبی باراد ( مدل اکسیژن )   درست و با ظاهری مناسب بنشینید .
  • هزینه های درمان کمردرد با سرطان تقریبا برابری می کند مسلما جلوگیری از کمردرد به کاهش هزینه های درمانی می انجامد .
  • پشتی طبی باراد ( مدل اکسیژن)   با قابلیت نصب بر روی انواع صندلی ها ، تکیه گاه صندلی اداری و اتوموبیل شما را ارگونومیک  و طبی می سازد و شما و سازمانتان را از تعویض و خرید صندلی های گرانقیمت بی نیازمی سازد.

برای خرید پشتی طبی صندلی باراد از سایت خرید پشتی طبی باراد 2017  بر روی خرید محصول کلیک کنید. و سپس فرم سفارش را پر کنید. تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و خرید خود را نهایی کنید.

خرید پشتی طبی باراد